fbpx
Now Reading
[15 Foto] Umur Hanya Angka- Intan Najuwa Perkenal Tunang Kepada Orang Ramai & Foto2 di Majlis

[15 Foto] Umur Hanya Angka- Intan Najuwa Perkenal Tunang Kepada Orang Ramai & Foto2 di Majlis

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Pelakon Intan Najuwa atau nama penuhnya Intan Najuwa Abdul Wahid, selamat mengikat tali pertunangan dengan usahawan ,Razrul Anwar Rusli 38 pada ahad lepas.

Intan melalui perkongsian Instagramnya telah memuat naik foto mereka berdua sewaktu di majlis pertunangan tersebut untuk tatapan pengikutnya dan orang ramai.

Menurut Intan, umur hanyalah sekadar angka dan dia kelihatan gembira dengan pilihan hatinya walaupun jarak usia mereka berbeza 16 tahun.

Intan mula mengenali Razrul yang juga Presiden bagi Malaysia Professional Associations (MPA) pada setahun lalu, namun dikatakan sikap matang dan mudah memahami usahawan itu membuatkan hati aktres cantik ini mula terbuka untuk menerima lamaran cintanya.

Foto : Furweds

“Saya mula melihat keserasian kami berdua selepas hubungan kami menjadi serius. Hati saya terbuka untuk menerimanya kerana sikap matang yang ada padanya “

Dia juga memahami jadual seni saya yang padat “ kata Intan pada Harian Metro.

Foto: IG Intan Najuwa

Dipetik dari Mstar , Intan menjelaskan yang dia tidak pernah berkawan dengan lelaki yang lebih berumur. Namun kelainan pemuda tersebut berbanding lelaki lain membuatkan Intan tertarik padanya.

“Saya tidak pernah berkawan dengan seseorang yang jauh lebih tua dari umur saya. Selepas mengenal dia, saya rasa keserasian itu ada.

“Saya rasa dia lain daripada yang lain. Dia baik, matang supportive dan yang penting dia sangat memahami jadual kerja saya”

“Dia masih bujang bukan berstatus duda seperti tangapan ramai orang” tambah nya lagi.

Majlis pertunangan yang diadakan sempena dengan hari ulang tahun kelahiran Intan itu berlangsung di Thistle Hotel JB dan hanya dihadiri oleh keluarga terdekat dan teman rapat.

Foto sekitar majlis pertunangan Intan & Razrul :

Foto: IG Intan Najihaaa

Foto: IG Intan Najihaa

Foto: Furweds

Foto: Furweds
Foto : Furweds

Foto: Furweds

Foto: IG Intan Najuwaa
Foto : Razrul
Foto : Razrul
Foto : Razrul
Foto : Razrul
Foto : Razrul

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.