Connect with us

Hiburan

Isteri Fad Bocey Imbas Kisah Susah Senang Bersama, Pernah Tidur Beralaskan Toto

Menerusi sebuah entri di Instagram, isteri kepada pelawak dan personaliti ERA, Fad Bocey iaitu Nur Syahirah, beliau mengimbas kembali saat susah dan senang bersama suaminya itu.

“rumah beralaskan sehelai toto ..”, isteri imbas kisah susah senang bersama fad bocey

“Thank you for the dinner. Happy anniversary. 4 tahun mungkin angka yang kecil tapi dalam 4 tahun macam-macam yang jadi. Susah senang nak ada di tahap ni bukan mudah macam yang orang tengok.

“Kita pernah kat tahap yang susah, anak-anak kena stay dalam nicu, bergadai jual kereta sebab nak bayar bil anak-anak, kita duduk dalam rumah beralaskan sehelai toto dengan sebiji tv ja.

“Hari demi hari, sebab tu kita orang percaya rezeki anak-anak. Alhamdulillah Hayyan Zayyan memang bawak rezeki besar. Sama jugak Aminah.

“Hadirnya anak-anak ni memang akan bawak satu nikmat yang besar. Selagi ada selagi mampu, kita sama-sama jaga keluarga kita. Doa mommy moga bahagia milik kita sekeluarga mommy mungkin tak macam perempuan lain, mommy selalu marah kalau bab kerja, mommy selalu bising apa yang berkaitan dengan tugas awak tapi tak ada benda lain selain nak tengok semuanya sempurna.

“Terima kasih daddy korbankan banyak benda untuk kita orang. Terima kasih jugak atas hadiah yang paling besar yang tak mungkin mommy lupa sampai bila-bila. You work hard for that! HAPPY ANNIVERSARY,” tulisnya.

View this post on Instagram

Thank you for the dinner .happy anniversary .4 tahun mungkin angka yg kecil tapi dlm 4 tahun mcm2 yg jadi .susah senang nak ada di tahap ni bukan mudah mcm yg org tengok .kta pernah kat tahap yg susah .anak2 kna stay dlm nicu .bergadai jual kereta sbb nak bayar bil anak2 .kta duduk dlm rumah beralaskan sehelai toto dengan sebiji tv ja .hari demi hari ,sebab tu ktorang percaya rezeki anak2 .Alhamdulillah hayyan zayyan mmg bwk rezeki besar .sama jugak aminah .hadirnya anak2 ni mmg akan bawak satu nikmat yg besar .selagi ada selagi mampu ,kita sama2 jaga keluarga kita .doa mommy moga bahagia milik kita sekeluarga mommy mungkin tk mcm perempuan lain ,mommy selalu marah klu bab kerja ,mommy selalu bising apa yg berkaitan dgn tugas awak ,tpi tkda benda lain selain nk tgok semuanya sempurna .terima kasih daddy korbankan banyak benda utk ktorang .terima kasih jugak atas hadiah yg paling besar yg tk mungkin mommy lupa sampai bila2 .you work hard for that !HAPPY ANNIVERSARY ❤️

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey) on

Pasangan ini telah menyambut ulangtahun perkahwinan mereka pada 15 Mac yang lalu dan telah dikurniakan 3 orang cahaya mata.

Popular

“Hukumnya ‘Harus’ Menceraikan Isteri Dalam Keadaan Hamil” – Da’i Wan

Trending

“Dia memilih untuk meninggalkan saya dan anak yang dikandung ini…” – Isteri PU Abu Diceraikan Ketika Hamil

Trending

“Majlis Kahwin Kot…Bukan Parti Liar” – Majlis Kahwin Ahya Rosli Dikecam Netizen

Hiburan

Suami Guna Timun Pada Isteri Puaskan Nafsu Seks Liar

News

Connect