fbpx
Now Reading
Sajat Muat Naik Gambar Kahwin . “I buat kecik-kecik je”

Sajat Muat Naik Gambar Kahwin . “I buat kecik-kecik je”

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.instagram.com/p/B0dUNSrg_yk/https://www.instagram.com/p/B0dDp5PH005/https://www.instagram.com/p/B0a4Z5agDXn/

Sebut saja nama Sajat pasti semua  orang kenal bukan?  Nur Sajat, nama yang sering terpalit dengan isu-isu dan kontrovesi hangat itu bagaimanapun baru-baru ini dikatakan telah memuat naik posting di akaun media sosial beliau dengan kapsyen yang pastinya membuatkan semua orang tertanya-tanya.

Figura umum ini dikatakan telah memuat naik sekeping gambar beliau dengan kapsyen bertulis ‘hari bahagia’.

Bagi menguatkan lagi cerita, salah seorang sahabat beliau, @mokkay_  juga dilihat telah memuat naik gambar kotak-kotak hantaran yang masih belum berisi , yang dikatakan bakal di gunakan oleh sajat untuk majlis perkahwinan beliau.

Nur Sajat sebelum itu dikatakan telah memuat naik klip video beliau yang memperlihatkan suasana semasa beliau sedang mencuba sepasang busana pengantin di sebuah butik  di Johor Bahru .

Namun yang menjadi tanda tanya, tidak sampai beberapa jam selepas posting tersebut dimuat naik, Nur sajat telah membuat kenyataaan melalui IG Live nya, mendakwa bahawa dia telah pun bernikah pada malam tersebut.

Aik takde apa-apa tau je bernikah?
 

Dipetik dari laporan Lobakmerah , Sajat atau nama betulnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman turut menjelaskan bahawa majlis pernikahannya hanya dibuat secara ringkas dan berjanji akan menunjukkan gambar serta video di majlis berkenaan saat diajukan soalan oleh salah sorang pengikutnya.

I buat kecil-kecil aje, Nanti I share (gambar) dengan video-video skali ye – Nur Sajat

Tak pastilah ini gimik atau pun memang sahih , siapa sang suami pun kita tak tahu kan? haha! sama-samalah kita tunggu maklumat lanjut dari Sajat nanti.

P/S : Hari-hari pun hari bahagia penulis! = D

Sumber : Lobakmerah.com & IG @nursajadiah

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.