fbpx
Now Reading
Dihentam Di Twitter, Dr Amalina Bakri Balas Dengan Perlian Berbisa. Sampai Deactivate Akaun Orang Tu!

Dihentam Di Twitter, Dr Amalina Bakri Balas Dengan Perlian Berbisa. Sampai Deactivate Akaun Orang Tu!

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. Sebelum bercakap sama ada di alam nyata atau media sosial kita mestilah memikirkan hati dan perasaan orang yang ditujukan. Iyalah, kalau tidak nanti, tidak pasal-pasal termalu sendiri.

Bekas pelajar cemerlang, Amalina Che Bakri yang kini seorang pakar bedah pelatih di London ada cara tersendiri menangani netizen ‘berjari puaka’. Perlian diterimanya di Twitter ditala kembali tepat ke sasaran hingga buat pemerli deactivate akaunnya!

Di laman sosial popular itu, Amalina hanya berkongsi tips bagaimana menjaga rambutnya setelah ditanya ramai pengikutnya. Tanpa disangka-sangka, seorang pengikutnya dengan nama Fadhil Zakri membuat teguran sinis kepada wanita itu.

Amalina kemudiannya membalas kenyataan tersebut dengan mengatakan dia telah membedah 2 orang dan menyelamatkan nyawa dan kaki pesakit berkenaan. Paling best, siap kenakan balik lelaki tersebut dengan menanyakan apa dilakukan lelaki itu pada hari berkenaan.

Bila bab-bab stalking, serahlah kepada netizen, hasilnya netizen sempat ‘menyiasat’ dan mendapati lelaki berkenaan ada meninggalkan komen pada seorang bintang filem porno. Cakap tak serupa bikin betul!

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.