fbpx
Now Reading
Tular Kenyataan Kaitkan Nina Iskandar, Jurusolek Minta Maaf

Tular Kenyataan Kaitkan Nina Iskandar, Jurusolek Minta Maaf

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Jurusolek, Ella Rahman, 45, tampil membuat permohonan maaf secara terbuka seperti diminta peguam kepada pelakon, Nina Iskandar.

Permohonan maaf itu dibuat selepas Elle menerima notis tuntutan yang dihantar peguam, Mohd Irwan Mohd Mubarak selepas tular kenyataan yang mengaitkan Nina dengan keruntuhan rumah tangga seorang penolong pengarah.

“Selepas berbincang dengan peguam saya dan menimbang tara apa yang terbaik, saya membuat keputusan untuk memohon maaf secara terbuka kepada Nina,” katanya kepada Harian Metro.

Elle juga kesal dengan tindakannya memuat naik status berunsur fitnah di Facebook yang ditujukan kepada Nina sebelum ini.

“Walaupun saya tidak menyebut namanya, saya sedar ramai yang tahu siapa individu yang saya maksudkan. Jadi, saya amat kesal dengan tindakan saya itu dan sebagai manusia, saya ingin memohon maaf dan ingin menyelesaikan isu ini secara baik.

“Saya tolak ego dan maruah saya ke tepi dan saya berjanji tidak akan mengulangi kesilapan sama di masa akan datang. Saya mengaku salah kerana saya yang mulakan,” katanya.

Elle menerima notis daripada peguam Nina pada Jumaat lalu dan diberikan masa selama tujuh hari untuk membuat permohonan maaf secara terbuka di portal berita tempatan.

“Selain membuat permohonan maaf di portal berita tempatan, saya juga akan[tps_start_button label=”Start slideshow” style=”” class=””] membuat permohonan maaf di platform media sosial saya seperti Facebook dan Instagram.

Pages: 1 2

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.