fbpx
Now Reading
Sanggup Bergaji RM500 Asalkan Kerja Dengan Idola

Sanggup Bergaji RM500 Asalkan Kerja Dengan Idola

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Kalau dilihat pada beberapa posting terbaru  Dato Aliff syukri di IG & Tiktok , pasti ternampak kelibat Boy, pekerja baru beliau.

Namun masih ramai yang tak tahu Boy adalah pemuda sama yang pernah di laporkan oleh  Gempak yang bersusah payah turun dari johor semata-mata utk menemui idolanya iaitu Dato Aliff Syukri.

Boy atau nama sebenarnya Syukri mempunya masalah pendengaran dan pertuturan,  segala bentuk komunikasi antara beliau dan Aliff Syukri adalah dengan ‘pen dan kertas’ dedah Aliff Syukri. Namun beliau senang dengan tingkahlakunya yang rajin membantu . Ini termasuk menjaga Yusoff anak kecik beliau. Kelihatan juga dalam posting, Boy begitu rajin mengikut kehendak Dato Aliff Syukri. Siap menari Bro!

Beliau turut menjelaskan , semasa  pertama kali berjumpa dengan Boy . Boy memohon untuk bekerja dan sanggup menerima gaji sebanyak RM500 sahaja.  

Tapi kalau tengok karekter Dato Aliff Syukri, mesti dia up gaji berlipat ganda tu! Hehe dan yang paling penting Boy nampak happy disana sampaikan abangnya sendiri menghubungi Datin Syahida  dan kata “ Terima Kasih kerana menyantuni adik saya”

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.