fbpx

Bila ‘Abah’ KJ Beraksi, Ramai Tak Sangka Ahli Politik Ini Ada Bakat Sebagai Model!

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Ada sesetengah wanita yang gemarkan lelaki berkulit cerah ala-ala artis Korea. Namun begitu, kajian mendapati 75% perempuan di Malaysia menyukai lelaki yang berkulit gelap. 

Lelaki yang mempunyai kulit gelap dikatakan mempunyai aura kelelakian yang tinggi. Memang tidak dinafikan bahawa kebanyakan lelaki yang mempunyai kulit gelap kelihatan seperti lelaki sejati di mata perempuan. 

Bukan itu sahaja, lelaki yang berkulit gelap juga dikatakan lebih aktif dalam bersukan selain gemarkan aktiviti di luar rumah atau outdoor. Mereka ini dilihat lasak dan gemar melakukan aktiviti ekstrem. Siapa yang tidak suka lelaki yang lasak, betul tak?

Salah seorang yang sering kali mendapat jolokan ‘tall, dark, and handsome‘ ini sudah tentu bekas Menteri Belia dan Sukan iaitu YB Khairy Jamaluddin.

Sering kali disapa ‘abah’ dan ‘daddy‘, YB Khairy Jamaluddin atau lebih dikenali dengan gelaran KJ telah menghiasi majalah tersebut untuk edisi September 2019.

Dalam majalah berkenaan, KJ turut berkongsikan beberapa pandangan tentang kerajaan pentadbir sekarang serta harapannya buat negara dan anak bangsa di masa hadapan.

Image from ohmymedia.cc

Image via ohmymedia.cc

Terkenal dengan perwatakannya yang mesra, cool, dan selamba, KJ telah tampil dengan gaya lebih eksklusif dan penuh maskulin. Ternyata, ahli politik berusia 43 tahun itu kelihatan persis model antarabangsa.

Tak percaya? Lihat sendiri di bawah!

Image from Facebook UNRESERVED Media

Image via Facebook UNRESERVED Media

Image from Instagram @keithstyling

Image via Instagram @keithstyling

Image from Instagram @keithstyling

Image via Instagram @keithstyling

Image from Facebook UNRESERVED Media

Image via Facebook UNRESERVED Media

Sumber : Says.com

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.