fbpx
Now Reading
Debit dan Credit, Kucing Comel Yang Dibela Syarikat Untuk Naikkan Semangat Pekerja Mereka

Debit dan Credit, Kucing Comel Yang Dibela Syarikat Untuk Naikkan Semangat Pekerja Mereka

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.instagram.com/p/BqsfvTOlcn1/https://www.instagram.com/p/BzwgpKXnWXP/https://www.instagram.com/p/B2IBXMCJ6yy/

Bagi sesebuah syarikat, ada banyak cara yang digunakan untuk menaikkan semangat pekerja. Ada yang memberi imbuhan seperti elaun khas, cuti chas tambahan, duit ganjaran insentif  dan bermacam cara lagi.

Namun lain pula bagi sebuah syarikat di Ohio ini, mereka membela dua ekor  anak kucing yang ditempatkan di pejabat mereka bagi menaikkan semangat dan moral pekerja-pekerja mereka.

Kucing ini di gelar Debit dan Credit, kisah mereka tular di media sosial kerana syarikat tersebut bukan sahaja membela ‘si bulus’ ini malah turut mewujudkan satu akaun khas instagram buat mereka.

Kehadiran Debit dan Credit benar-benar menghiburkan para pekerja, mereka juga kerap dilihat main bersama. Ini sedikit sebanyak menaikkan mood dan menceriakan hari pekerja di syarikat berkenaan.

Tengok keletahan mereka bermain di bawah :

Kedua kucing ini bagaimapun tidak lagi tingal di sana selepas mereka dibela sepenuhya oleh seorang pekerja syarikat terbabit dan kini tinggal di rumah baru .

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.