fbpx
Now Reading
“Bos Mungkin Akan Pegang-Pegang Anda” Wanita Dedah Tawaran Kerja Setiausaha Peribadi Kepada Bos Miang

“Bos Mungkin Akan Pegang-Pegang Anda” Wanita Dedah Tawaran Kerja Setiausaha Peribadi Kepada Bos Miang

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.facebook.com/nithiyavani/posts/10156794228826134

Seorang wanita baru-baru ini menjadi perhatian di Facebook apabila berkongsi screenshot email tawaran kerja sebagai setiausaha sulit kepada seorang bos di sebuah syarikat swasta di KL.

Apa yang menjadi perhatian orang ramai adalah isi kandungan email  tersebut yang menyatakan permohonannya untuk menjadi setiausaha sulit hanya akan di proses ke peringat seterusnya sekiranya wanita berkenaan bersetuju membenarkan bos menyentuh nya pada bila-bila masa yang dia inginkan.

Bunyi nya agak gila bukan?

Malah benefit yang ditawarkan juga agak lumayan dengan tawaran gaji permulaan setinggi RM 5000  hingga RM 7000, kenderaan rasmi, insurans dan banyak lagi.

Pendedahan wanita ini menaikkan kemarahan netizen yang rata-ratanya mengecam tindakan syarikat berkenaan malah ramai juga yang mempersoalkan tahap penulisan pihak HR syarikat berkenaan serta nama yang digunakan pada email yang kelihatan seperti  palsu.

Apa pun cerita sebenar di sebalik email itu, sexual harrasment adalah satu kesalahan jenayah dan tiada majikan yang dibenarkan untuk menyentuh pekerja mereka terutamanya wanita.

Ini kerja jadi setiausaha peribadi ke kerja ehem ehem..

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.